راهنمای کامل مدیریت کانال‌های فروش در صنعت هتل‌داری​

راهنمای کامل مدیریت کانال‌های فروش در صنعت هتل‌داری​

قبل از چنل منیجر فرآیند رزرو آنلاین بدین صورت بود که مهمان از طریق وبسایت آژانس­های مسافرتی، هتل و اتاق مورد نظر خود را انتخاب و مشخصات فردی خود را به ثبت می‌رساند.

کاربر سمت آژانس مسافرتی درخواست ثبت اتاق هتل مورد نظر مهمان را از طریق تماس تلفنی استعلام و بعد از دریافت تأیید هتل، در پنل مهمان پیام ” ثبت نهایی رزرو اتاق مورد نظر با موفقیت انجام شد” نمایش داده می‌شد. (البته امکان عدم تأیید رزرو از سمت هتل وجود داشت و خطای اوربوکینگ بسیار اتفاق می افتاد.) 

مدیر کانال‌های فروش هتل راهکاری مبتنی بر تکنولوژی است که مشکلات بسیاری از هتل‌داران فعال در حوزه آنلاین را حل می‌کند.

در صورتی‌ که در حال تبلیغ اتاق‌های هتل از طریق چندین کانال آنلاین مختلف مانند آژانس‌های مسافرتی آنلاین یا وبسایت خود هستید، باید مرتبا لیستی آپدیت شده از وضعیت اتاق‌ها داشته باشید تا تداخلی در رزرو اتاق‌ها به‌وجود نیاید. مدیر کانال فروش می‌تواند راهکاری مناسب برای حل این مشکل باشد.

تعریف کامل مدیر کانال‌های فروش هتل به شرح زیر است:

مدیر کانال‌های فروش ابزاری است که به هتل این امکان را می‌دهد تا تمام اتاق‌ها را به‌طور همزمان در تمامی کانال های فروش (سایت‌های رزرو_ آژانس های مسافرتی آنلاین) به سیستم موجودی هتل PMS متصل شود و تمامی این کانال‌ها را مدیریت کند. در نتیجه زمانی‌که یکی از اتاق‌های هتل در یکی از وبسایت‌ها رزرو می‌شود، مدیر کانال تغییرات را به‌صورت آنی و در لحظه اعمال می‌کند. به‌همین دلیل وضعیت موجودی اتاق‌‍­ها در تمامی سایت‌ها به‌صورت خودکار آبدیت و بروزرسانی می‌شود و از خطای اوربوکینگ جلوگیری می کند.

در سال‌های اخیر رفتار مسافران به گونه‌ای شده است که ترجیح می‌دهند محل اقامت خود را به‌صورت آنلاین رزرو کنند. از این‌ رو مدیریت کانال‌های فروش هتل یا چنل منیجرها برای مدیریت فرآیند رزرواسیون ایجاد شده اند.

به کمک مدیریت کانال‌های فروش مدیران هتل می توانند درصد اشغال هتل خود را به بهترین حالت ممکن برسانند. در واقع یک مدیر کانال‌ فروش هتل می‌تواند ظرفیت هتل را برای رزرو بیش‌تر و به ‌حداکثر رساندن سود، افزایش دهد.

در ادامه این مطلب تعریف، مزایا و کاربرد مدیر کانال های رزرواسیون را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

مدیریت کانال رزرواسیون هتل (مدیریت کانال فروش هتل) چیست؟

مدیریت کانال در صنعت هتل‌داری را می‌توان به این صورت تعریف کرد:

مدیریت کانال یک عملکرد ساده است که به استفاده از ابزار مدیر کانال برای لیست کردن اتاق‌ها و مدیریت موجودی آن‌ها در کانال‌های رزرو مختلف، اشاره دارد.

مدیریت کانال فروش همچنین می‌تواند یک استراتژی مدیریتی باشد. به‌کمک این استراتژی شما می‌توانید وضعیت عملکرد کانال‌های رزرو مختلفی که دارید را تجزیه ‌و تحلیل کنید کدام یک از آژانس های مسافرتی میزان رزرو بیش تری را برای هتل مان داشته و یا کدام یک از کانال های فروش موثر تر بوده‌اند تا در نهایت درآمد بیشتری را کسب نمایید.

به‌کمک مدیریت کانال، می‌توانید از طریق کانال‌های توزیع مختلفی که دارید، اتاق‌های خود را به سراسر کشور یا جهان بفروشید. کانال‌های توزیع مناسب برای شما ممکن است OTAها، آژانس‌های مسافرتی خرده فروش یا کانال‌های مستقیم (وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی هتل) باشند.

بنابراین مدیریت کانال‌های فروش هتل یک فرآیند است که طی آن شما می‌توانید اتاق‌های هتل و خدمات جانبی همراه آن‌را به‌سادگی و با سرعت بیشتری بفروشید.

استراتژی مدیریت کانال های فروش هتل یا چنل منیجر هتل

مدیریت کانال رزرواسیون هتل فرصتی مناسب برای اجرای استراتژی‌های فروش و بازاریابی را نیز برای هتل شما فراهم خواهد کرد. یکی از اهداف اصلی هر هتل، افزایش رزرو و درآمد است. بنابراین برای تحقق این اهداف در دنیای مدرن نیاز به یک شبکه فروش دارید. این شبکه فروش باید دربرگیرنده طیف متنوعی از کانال‌های رزرو باشد تا مهمانان زیادی را به هتل شما جذب کند.

فناوری مدیریت کانال‌های رزرواسیون، شما را قادر می‌سازد تا یک شبکه قدرتمند برای هتل خود ایجاد کنید. استفاده از روش‌های دستی شما را به چند کانال محدود خواهد کرد و فقط می‌توانید تعدادی از آن‌ها را به‌طور دقیق حفظ نمایید. در این حالت، شما بسیاری از فرصت‌های سودآور رزرو را به‌راحتی از دست می‌دهید. اما به کمک یک مدیر کانال فروش هتل می‌توانید کانال‌های رزرو مختلفی را به هم متصل نمایید.

شما باید به‌عنوان مدیر هتل هر یک از کانال‌های رزرواسیون را به‌خوبی بررسی کنید و بدانید که کدام یک از کانال‌های رزرو ارزش همکاری دارند. برای مثال یکی از آژانس‌های مسافرتی آنلاین OTA)ها) ممکن است تعداد رزروهای متوسطی را برای شما ثبت کند اما از طرف دیگر تعداد کنسلی رزرو از طریق همان آژانس مسافرتی آنلاین ( OTA ) نیز زیاد باشد. در این حالت همکاری با این OTA مزایای زیادی برای شما نخواهد داشت.

جمع‎‌آوری و تجزیه ‌و تحلیل داده‌ها اقدامی ارزشمند برای بررسی شرکای تجاری است. به ‌کمک تجزیه‌ و تحلیل داده‌ها شما می‌توانید در مورد حفظ همکاری با کانال‌های فروش هتل بهتر تصمیم بگیرید و بهترین گزینه‌ها را برای همکاری انتخاب و حفظ نمایید.

یک مدیر کانال فروش هتل تمامی داده‌های مربوط به رزرو هتل شما را ثبت و در بخش حساب کاربری هتل ذخیره می‌کند و در پایان هر ماه، می‌توانید گزاراش ماهانه را بررسی کنید. با افزایش شبکه توزیع، این تجزیه‌ و تحلیل‌ها به بخشی حیاتی از مدیریت هتل تبدیل خواهد شد.

شرکت‌های مدیریت کانال های فروش هتل

در صنعت هتل‌داری تکنولوژی به‌سرعت در حال توسعه است. از این‌ رو در حال حاضر شرکت‌های زیادی در زمینه مدیریت کانال های فروش هتل در سراسر جهان کار می‌کنند.

برای این‌که بدانید کدام مدیر کانال برای هتل شما مناسب است باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • تعداد کل اتاق‌ها
  • نوع اتاق‌ها
  • تعداد کانال‌های متصل به هتل
  • بازار هدف هتل
  • سایر اپلیکیشن‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند. ( مانند موتورهای رزرو یا سیستم مدیریتی هتل)
  • بودجه هتل

لاماسو Lamasoo یک شرکت مدیریت کانال‌های فروش یا چنل منیجر پیشرو در ایران است. و از پیشرفته‌ترین و ایمن‌ترین فناوری‌ها برای رفع نیازهای شما استفاده می‌کنند.

توزیع آنلاین و مدیریت کانال های رزرو هتل

در حال حاضر توزیع آنلاین برای هر هتل به یک ضرورت تبدیل شده است و آژانس‌های مسافرتی آنلاین برای هتل‌دارانی که دیگر نمی‌توانند اتاق‌های هتل خود را بفروشند، به یک ضرورت تبدیل شده‌اند.

OTAها یا آژانس‌های مسافرتی آنلاین نمونه‌ای از کانال‌های فروش آنلاین هتل‌ها است که مهمانان قبل از رسیدن به اتاق هتل از آن‌جا عبور می‌کنند. وبسایت هتل شما نیز یک کانال فروش است.

وبسایت هتل در مقایسه با OTA یک کانال کوتاه است چون منجر به فروش مستقیم اتاق به مسافر می‌شود. کانال‌های طولانی‌تر ممکن است شامل عبور از آژانس‌های مسافرتی آنلاین، آژانس‌های مسافرتی عمده فروش یا خرده فروش و مورادی از این قبیل باشد.

تعدادی از کانال‌های توزیع عبارتند از:

  • آژانس‌های مسافرتی آنلاین: آژانس‌های مسافرتی آنلاین یا OTAها موثرترین کانال برای هتل‌هاست. OTAها هتل شما را در معرض دید بازدیدکنندگان و مسافران زیادی قرار می‌دهند. در نتیجه مسافرانی که تاکنون شما را پیدا نکرده باشند، به‌راحتی به‌کمک OTAها می‌توانند با هتل شما آشنا شوند و اتاق رزرو کنند.
  • عمده‌فروشان: عمده فروشان برای خرید اتاق با هتل‌ها قرارداد می‌بندند و سپس اتاق‌های هتل را به آژانس‌های مسافرتی می‌فروشند.
  • متاسرچ: متاسرچ یا ابرجستجوگر به نوعی جستجوی پیشرفته گفته می‌شود که به مسافران این امکان را می‌دهد تا نرخ اتاق‌های هتل را از OTAهای مختلف با هم مقایسه کنند.
  • سیستم توزیع جهانی: سیستم‌های توزیع جهانی یا GDS در سراسر جهان معاملات مربوط به سفر را ارائه می‌دهند. به کمک این سیستم به راحتی می‌توانید پروازها و هتل‌های مختلفی را رزرو کنید.

زمانی‌که تصمیم می‌گیرید از کانال‌های مختلفی برای دسترسی به بازار جدید استفاده کنید و میزان رزرو خود را افزایش دهید، به استراتژی‌های مختلف و مدیریت بهتری نیاز خواهید داشت.

بنابراین شما باید مشخص کنید که:

  • چه کانال‌هایی برای شما ایده‌آل است؟
  • می‌خواهید از چند کانال استفاده کنید؟
  • پروفایل‌تان را چگونه بهینه می‌کنید؟
  • چند مدت یک‌بار نرخ اتاق‌های هتل را تنظیم می‌کنید؟
  • قصد انجام چه تبلیغاتی را دارید؟
  • چگونه با رقبای خود مبارزه خواهید کرد؟
  • چه خدمات بیشتری را در کانال مستقیم خود ارائه می‌دهید؟

پاسخ هر یک از این سوالات برای هر هتل متفاوت و یکتاست. بنابراین باید برای اجرای استراتژی‌های خود برنامه درستی داشته باشید و بدانید که به چه ابزارهایی نیاز دارید.

به‌همین دلیل است که مدیران کانال به یک بخش اساسی از استراتژی‌های توزیع آنلاین هتل‌ها تبدیل شده است. برای مثال، در صورتی‌که بخواهید نرخی جدید اعلام کنید باید چندین ساعت وقت بگذارید تا نرخ جدید را به کانال‌های مختلفی که دارید، اعلام نمایید. درحالی‌که یک مدیر کانال تنها با چند کلیک ساده می‌تواند این کار را انجام دهد.

۶ نکته کلیدی در مورد مدیریت کانال در صنعت هتلداری

  • مدیر کانال ابزاری است که به شما این امکان را می‌دهد تا تمام اتاق‌های خود را به‌طور همزمان در همه سایت‌های رزرو خود بفروشید.
  • یک مدیر کانال می‌تواند ظرفیت هتل را برای جذب رزرو و به حداکثر رساندن سود، افزایش دهد.
  • کانال‌های توزیع آنلاین ممکن است شامل OTAها، آژانس‌های مسافرتی خرده فروشی، متاسرچ، سیستم توزیع جهانی یا کانال‌های مستقیم باشند.
  • فناوری مدیریت کانال شما را قادر می‌سازد تا یک شبکه گسترده فروش برای هتل خود ایجاد کنید.
  • مدیران کانال در حال تبدیل شدن به یک بخش اساسی از استراتژی‌های توزیع آنلاین هتل هستند.

 

چگونه می‌توان از مدیر کانال رزرو هتل برای بهبود کسب‌وکار استفاده کرد؟

مدیریت کانال رزرو این امکان را به شما می‌دهد تا وظایف مختلفی را مدیریت کنید و در قبال آن رزرو و درآمد بیشتری نیز داشته باشد. همچنین شما را قادر می‌سازد تا برای کسب‌وکار هتلی خود برنامه ریزی طولانی مدتی نیز داشته باشید.

مزایای استفاده از مدیر کانال برای هتل:

  • افزایش رزروهای آنلاین

در حالی‌که رزروهای تلفنی و مسافرتی در حال کاهش است، رزرو آنلاین همچنان سیر صعودی خود را طی می‌کند. مدیر کانال این امکان را به شما می‌دهد تا به کانال‌های آنلاین بیشتری متصل شوید. کانال‌هایی که مسافران بیشتری از آن‌ها استفاده می‌کنند.

  • افزایش درآمد هتل

باتوجه به این که مدیر کانال به‌صورت همزمان نرخ‌ها را در همه کانال‌ها به اشتراک می‌گذارد و به‌صورت خودکار آپدیت می‌کند، رزروها سریع‌تر پذیرفته می‌شوند. علاوه‌بر این، از طریق مدیر کانال می‌توانید داده‌های خود را تجزیه و تحلیل کنید تا نرخ‌های بهینه‌تری داشته باشید و از کانال‌های پردرآمدی استفاده کنید. به‌همین دلیل درآمد کلی هتل نیز افزایش خواهد داشت.

  • کاهش ریسک رزرو بیش از حد (Over Booking)

بدون مدیر کانال رزرو هر هتل باید موجودی‌های خود را بین کانال‌های مختلف تقسیم کند. چنین سیستمی ممکن است منجر به رزرو بیش از حد شود. همچنین از آن ‌جایی‌ که به‌روز رسانی خودکار نیز وجود ندارد قطعا هتل با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. مدیر کانال به‌صورت خودکار موجودی اتاق‌ها و نرخ آن‌را به‌صورت آنی به‌روزرسانی می‌کند و از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری خواهد کرد.

  • افزایش آگاهی از برند

یک مدیر کانال قدرتمند به صدها کانال رزرو دسترسی دارد. در نتیجه حتی مسافرانی که تا به حال با نام برند هتل شما آشنا نشده‌اند نیز می‌توانند هتل شما را ببینند و حتی اتاق رزرو کنند.

  • افزایش رزروهای مستقیم

این مزیت ممکن است غیر منطقی به‌نظر برسد اما باید بدانید که کاملا درست است. زمانی‌که مسافران از طریق کانال‌ها با هتل شما آشنا می‌شوند، قبل از رزرو به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در مورد هتل هستند. در نتیجه به وبسایت اصلی شما مراجعه می‌کنند. به همین دلیل ممکن است برای رزرو اتاق به‌صورت مستقیم از طریق سایت شما اقدام کند.

  • حذف فرآیندهای دستی

درج اطلاعات به‌صورت دستی خسته کننده و زمان‌بر است. به کمک مدیر کانال می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و بازدهی بیشتری داشته باشید.

  • ایجاد یک سیستم یکپارچه

مدیر کانال به‌جای به‌روزرسانی اطلاعات در چندین شبکه خارجی می‌تواند سیستم مدیریت هتل، سیستم رزرو مرکزی، سیستم مدیریت درآمد و موتور رزرو هتل را با هم ادعام کند تا یک سیستم کنترل یکپارچه برای تمام فعالیت‌های هتل داشته باشد.

  • تبدیل شدن به یک بستر تجاری قدرتمند

یک کانال خوب امکان دسترسی به داده‌ها را در همه سیستم‌ها و کانال‌ها فراهم می‌کند. به کمک تجزیه و تحلیل داده‌ها شما می‌توانید تشخیص دهید که کدام کانال‌ها یا اتاق‌ها عملکرد بهتری دارند. در نتیجه به طور مداوم می‌توانید استراتژی کسب‌وکار خود را به‌روز کنید.

  • کاهش اعتماد به کانال‌های رزرو سنتی

از آن‌جایی‌که به کمک رزرو آنلاین دیگر نگران پر شدن اتاق‌ها نیستید، می‌توانید موجودی خود را در کانال‌های رزرو سنتی کم کنید. در نتیجه اتاق‌های بیشتری برای ارائه در سایت‌های رزرو آنلاین خواهید داشت.

  • آگاه‌سازی راحت‌تر

استفاده مدیران کانال باکیفیت بسیار راحت‌ است. از طرفی هتل‌ها نیز چندین کارمند دارند که از سیستم استفاده می‌کنند. بنابراین تمامی افراد در مورد تغییر نرخ اتاق‌ها، رزرو اتاق یا مواردی از این قبیل به‌راحتی آگاه خواهند شد.

دیگر سیستم‌های قابل استفاده به‌همراه مدیر کانال رزرو در هتل

هتل‌ها سیستم‌های مختلفی برای مدیریت دارند. برخی از این سیستم‌ها با اتصال به مدیر کانال سودمندتر خواهند بود یا حتی ممکن است تأثیرگذاری مدیر کانال را نیز افزایش دهند. از این‌رو یکپارچه سازی بین سیستم‌ها تأثیر زیادی برای روی حفظ دقت و عملکرد بدون نقص هتل شما خواهد داشت.

برخی از این سیستم‌ها عبارتند از:

  • سیستم مدیریت هتل

سیستم مدیریت هتل دربرگیرنده تمام اقداماتی است که برای مدیریت هتل انجام می‌گیرد. اقداماتی نظیر مدیریت رزرو، ورود/ خروج، پروفایل‌های مهمان، نگهداری، دردسترس بودن و غیره.

زمانی‌که سیستم مدیریت هتل با یک مدیر کانال فروش ادغام می‌شود، ارتباط دو طرفه خواهد بود. بنابراین دیگر اطلاعات یکسانی بیش از یک‌بار در سیستم‌های مختلف وارد نخواهد شد.

  • موتور رزرو آنلاین

موتور رزرو آنلاین امکان پذیرش مستقیم رزرو از طریق وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی را ساده‌تر خواهد کرد. زمانی‌که از مدیر کانال فروش استفاده می‌کنید، موتور رزرو نیز به‌عنوان سایت‌های شخص ثالث در نظر گرفته می‌شود. بنابراین می‌توانید به‌راحتی عملکرد آن را ردیابی کنید، نرخ‌ها را به روزرسانی نمایید و موجودی‌های دقیق را حفظ کنید.

  • ابزار هوشمند قیمت گذاری

با استفاده از ابزارهای هوشمند قیمت گذاری شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که نرخ اتاق‌ها بهینه شده و درآمد نیز به حداکثر میزان ممکن رسیده است. این سیستم برای ردیابی رقبا و تغییرات بازار براساس عرضه و تقاضا نیز استفاده می‌شود. بنابراین با استفاده از این ابزار و ادغام آن با مدیر کانال می‌توانید نرخ‌هایی رقباتی تعیین کنید.

مزایای استفاده از نرم‌افزار مدیریت کانال هتل

شاید تصور کنید که پرداخت یک هزینه جداگانه برای استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت کانال و پرداخت هزینه کمیسیون به OTAها در کنار سایر هزینه‌هایی که دارید، منجر به کاهش درآمد شما خواهد شد. اما باید بدانید که تأثیر مثبت مدیر کانال بر روی بهبود درآمد هتل‌ها ثابت شده است.

برای مثال در صورتی‌که شما اتاق‌های خالی زیادی داشته باشید، یک مدیر کانال می‌تواند با ساده‌سازی فرآیندهای مدیریتی، میزان رزرو و درآمد کسب‌وکار شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

در صورتی‌که برای استفاده از نرم‌افزار مدیریت کانال مردد هستید، از خودتان بپرسید که آیا نتایج زیر برای کسب‌وکار شما تا چه حد ارزشمند خواهد بود:

  • دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف مدیریت و هماهنگی شبکه‌های خارجی کنید.
  • به‌طور قابل توجهی زمان کمتری را برای به‌روزرسانی داده‌های مربوط به موجودی اتاق‌ها اختصاص خواهید داد.
  • هنگام تنظیم نرخ و در دسترس بودن اتاق‌ها هیچ‌گونه خطای انسانی وجود نخواهد داشت.
  • افزایش آگاهی از برند
  • افزایش اشتغال و درآمد
  • شفافیت بیشتر در مورد داده‌های رزرو و عملکرد کانال
  • یکپارچه‌سازی دوطرفه سیستم‌های موجود در هتل
  • ایجاد یک بستر توزیع واحد، قابل اعتماد و پایدار

 

نحوه انتخاب نرم افزار مدیریت کانال‌های رزرواسیون

همان‌طور که گفتیم مدیر کانال‌های رزرو زیادی در بازار وجود دارند که برخی از آن‌ها برای هتل‌های کوچک مناسب هستند. در حالی‌که برخی دیگر از سیستم‌ها به اندازه‌ کافی مقاوم هستند که بتوانند هتل‌های بزرگ را اداره کنند.

بنابراین در صورتی‌که قصد دارید یک سیستم مدیریت کانال مناسب انتخاب کنید باید پاسخ سوالات زیر را پیدا کنید:

آیا می‌توان مدیر کانال را با سیستم مدیریت هتل ادغام کرد؟

آیا رابط کاربر پسندی دارد؟

آیا پشتیبانی و آموزش کافی ارائه می‌دهد؟

آیا از مدل موجودی تلفیقی استفاده می‌کنند؟

آیا گزارش‌دهی جامع به‌عنوان بخشی از سیستم تعریف شده است؟

آیا می‌توان آن ‌را با موتور رزرو آنلاین ادغام کرد؟

آیا تمامی موجودی‌های هتل به‌صورت خودکار به‌روز خواهند شد؟

نصب این نرم‌افزار چند مدت طول می‌کشد؟

آیا این نرم افزار از چندین کاربر پشتیبانی می‌کند؟

امکان استفاده رایگان برای مدت محدود وجود دارد؟

مدل قیمت گذاری چگونه است؟

سیستم مدیریت کانال: قیمت گذاری، تنظیم، آموزش و پشتیبانی

در صورتی‌که قصد پیدا کردن یک سیستم مدیریت کانال برای هتل خود را داشته باشید، باید عوامل مختلفی را بررسی کنید.

برخی از ملاحظات عبارتند از:

قیمت

اگر یک هتل‌دار مستقل هستید، میزان بودجه مدنظرتان تأثیر زیادی بر روی تصمیم گیری شما خواهد داشت. البته ناگفته نماند که مدل قیمت گذاری هر یک از سیستم‌های مدیریت کانال رزرو می‌تواند متفاوت باشد. برخی از آن‌ها ممکن است همانند OTAها کارمزد دریافت کنند. درحالی‌که برخی دیگر نیز ممکن است به ازای هر کانال متصل هزینه‌ای جداگانه دریافت نماید. بنابراین شما بر اساس نوع قیمت گذاری می‌توانید بودجه هر ماه خود را تنظیم کنید.

برای اطلاع از روش و نحوه قیمت گذاری خدمات مدیریت کانال لاماسو کلیک کنید.

 

راه‌اندازی و آموزش

اکثر سیستم‌های مدیریت کانال یک دوره آموزشی رایگان ارائه می‌دهند. طی این دوره سیستم مدیریت کانال راه‌اندازی خواهد شد و آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنید. می‌توانید چندین نفر از کارکنان را برای شرکت در دوره آموزشی رایگان انتخاب کنید. بسته به شرایط آموزش می‌تواند گروهی یا به‌صورت جداگانه باشد. در حالت کلی دوره‌های آموزشی بیشتر از چند روز طول نمی‌کشند.

پشتیبانی

یک سیستم مدیریت کانال برای حل مشکلاتی که اتفاق می‌افتد باید پشتیبانی سریع و ۲۴ ساعته داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب وبلاگ
رزرواسیون هتل
بک آفیس
مدیر سایت

همه آنچه در پشت صحنه سیستم رزرواسیون هتل‌ها می‌گذرد

ارائه خدمات به میهمانان هتل و انجام دقیق و سریع پروسه رزرو اتاق‌ها و اطمینان از به حداکثر رساندن میزان رضایت او، علاوه بر واحد فرانت‌آفیس و پذیرش و … نیازمند داشتن یک تیم پشتیابی باتجربه و دارای مهارت در پشت صحنه است

سیستم رزرواسیون هتل
رزرو آنلاین هتل
مدیر سایت

سیستم‌های رزرواسیون هتل، چگونه کارایی و سود هتل را افزایش می‌دهند؟

سیستم رزرواسیون یک امر ضروری برای هر هتلی محسوب می‌شود. اگر به‌عنوان یک هتلدار یک سیستم رزرو مناسب برای دریافت درخواست‌های مهمانان داشته باشید، هم کارایی شما برای مدیریت امور داخلی هتل و بخش‌های مختلف فرانت‌آفیس و بک‌آفیس افزایش پیدا می کند و هم سودآوری هتل شما به عنوان یک تجارت و کسب‌وکار بیشتر می‌شود.