درباره ما

از مهم‌ترین نیازمندی‌ها برای رشد صنعت گردشگری، مناسب‎بودن خدمات اقامتی است. مسافران باید بتوانند از طریق آژانس‌های مسافرتی یا به طور مستقیم، اقامت‌گاه مناسب سفر خود را تهیه کنند. در شرایط کنونی رشد فناوری اطلاعات، این امر بیش از پیش اهمیت یافته‌­است. در دسترس­‌داشتن اطلاعات برای رزرو اقامت‌گاه‌ها برگ برنده هر آژانس گردشگری است. از طرفی، اقامت‌گاه‌ها نیز اگر نتوانند اطلاعات موجودی اتاق‌های خود را در دسترس مشتریان گسترده‌تری قرار دهند، نرخ اشغال اتاق‌هایشان کاهش خواهد یافت.

ارائه خدمتی که این دوسوی صنعت گردشگری را به یکدیگر متصل کند، ارزش افزوده مناسبی ایجاد خوهد کرد. امروزه، شرکت‌های مختلفی در سطح بین‌المللی این خدمات را ارائه می‌دهند. همزمان، شرکت‌های کوچکتری نیز در هر کشور شکل گرفته‌اند که زنجیره این خدمات را طولانی‌تر کرده و دسترسی آژانس‌ها و هتل‌های داخلی را به شبکه‌های بین‌المللی تسهیل می‌کنند.

شرکت لاماسو، با هدف ایجاد خدمتی که مشابه داخلی نداشته و با دیدگاهی که قابلیت توسعه کسب‌وکار را تضمین کند، به این عرصه وارد شده‌است و در نظر دارد از یک‌سو، تمام هتل‌های داخلی را به هسته مرکزی خود متصل کند و از سوی دیگر، با ارائه سرویس به آژانس‌های مسافرتی، به ایشان این امکان را بدهد تا با دسترسی به این حجم وسیع از هتل‌ها، خدمات مطلوبی را به گردشگران ارائه دهند.

راهکار لاماسو، استفاده از راهکارهای ارتباطی تمام برخط است که در فضای گردشگری فعلی کشور، نیاز مبرمی بدان حس می‌شود. با استفاده از این راهکار، استفاده نیروی انسانی به حداقل رسیده که سبب افزایش دقت و سرعت، با کاهش بارکاری نیروی انسانی می‌شود. براین اساس، طرح‌ریزی لاماسو از سال 1395 آغاز گردید. از آن زمان تا به‌حال، لاماسو با توسعه زیرساخت مناسب ارتباط اقامت‌گاه و مراکز فروش و با گسترش فعالیت‌های خود، راهکارهای مختلفی به‌منظور بهبود رویه‌های ارتباطی در صنعت گردشگری ارائه داده‌است.